مقاله ترجمه شده درباره میان افزار تجارت الکترونیکی مبتنی بر جاوا
مشخصات مقاله:
عنوان فارسی مقاله:
میان افزار تجارت الکترونیکی مبتنی بر جاوا
عنوان انگلیسی مقاله:
Java Based E-Commerce Middleware
مناسب برای رشته های دانشگاهی زیر:
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
مناسب برای گرایش های دانشگاهی زیر:
طراحی و تولید نرم افزار، اینترنت و شبکه های گسترده، تجارت الکترونیک، مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی کامپیوتر
وضعیت مقاله انگلیسی و ترجمه:
مقاله انگلیسی را میتوانید به صورت رایگان با فرمت PDF از باکس زیر دانلود نمایید. ترجمه این مقاله با فرمت WORD – DOC آماده خریداری و دانلود آنی میباشد.
فهرست مطالب:
چکیده
1. پیشینه
2. اپلیکیشن تجارت الکترونیکی میان افزار
3. مسائل پیاده سازی
قسمتی از مقاله انگلیسی و ترجمه آن:
1 Background
Objects are valuable for communicating with students and colleagues about the structure and dynamics of a system being studied. The objects of the system can be divided into groups where each group shares related characteristics. Object Oriented Programming (OOP) provides a clear set of program design guidelines: (i) Identify the object classes that make up the system. (ii) Define the interface (i.e. the attributes and methods) of each object class. (iii) Implement the class. (iv) Build the software that should manipulate the objects according to the interface definition. OOP enables modular design because each object class encapsulates a data structure and the operations that manipulate that data structure or abstract data type. Interfaces help separate the services from implementation details. They also promote software reuse since developers can determine whether a class provides the necessary services (through the interface) without having to verify and inspect all the source code with respect to the implementation. In addition, one can use inheritance to extend or refine an existing base class.
1. پیشینه
اشیاء در ارتباط با دانشجویان و همکاران در مورد ساختارو دینامیک و پویایی سیستم مطالعه شده نقش مهمی ایفا می کنند. اشیاء سیستم را می توان به گروههایی تقسیم نمود که هر گروه دارای ویژگیهای مرتبط مشترک می باشد. برنامه ریزی شی گرا (OOP) مجموعه ای روشن از راهبردهای طراحی برنامه ارائه می دهد: (1) شناسایی کلاس های شی تشکیل دهنده سیستم. (2) تعریف واسط ( به عبارتی مشخصه ها و روشها) هر کلاس شی. (3) پیاده سازی کلاس. (4) ساخت نرم افزاری برای دستکاری اشیاء طبق تعریف واسط. OOP امکان طراحی مدولار (پیمانه ای) را فراهم می آورد، زیرا هر کلاس شی، ساختار داده و عملیات هایی را بسته بندی می کند که آن ساختار داده یا داده های مجرد را دستکاری می نمایند. واسط ها به جدا نمودن سرویس ها از جزئیات پیاده سازی کمک می کنند. آنها همچنین استفاده مجدد از نرم افزار را ترویج می دهند، زیرا توسعه دهندگان می توانند تعیین کنند آیا کلاس سرویس های ضروری را ارائه می دهد ( از طریق واسط) بدون اینکه مجبور به تصدیق و بازبینی کلیه کدهای منبع در مورد پیاده سازی باشد یا خیر. به علاوه، می توان از وراثت برای توسعه یا اصلاح یک کلاس پایه موجود استفاده نمود.