انتخاب مسیر تئوری بازی به منظور پشتیبانی امنیت در ارتباط دستگاه به دستگاه D2D
مشخصات مقاله:
عنوان فارسی مقاله:
انتخاب مسیر تئوری بازی به منظور پشتیبانی امنیت در ارتباط دستگاه به دستگاه D2D
عنوان انگلیسی مقاله:
Game theoretic path selection to support security in device-to-device communications
کلمات کلیدی مقاله:
رفتار برنامه ریزی شده، ریسک در نظر گرفته شده، سفر و گردشگری، اعتماد مصرف کننده
مناسب برای رشته های دانشگاهی زیر:
مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات
مناسب برای گرایش های دانشگاهی زیر:
هوش مصنوعی، شبکه های کامپیوتری، سامانه های شبکه ای و دیتا
وضعیت مقاله انگلیسی و ترجمه:
مقاله انگلیسی را میتوانید به صورت رایگان با فرمت PDF از باکس زیر دانلود نمایید. ترجمه این مقاله با فرمت WORD – DOC آماده خریداری و دانلود آنی میباشد.
فهرست مطالب:
چکیده
1. مقدمه
1.1. محرک
2.1. نوآوری
3.1 پیشرفت فراتر از اعمال مربوطه
1.4. فرضیات اصلی
5.1. طرح کلی
2. اعمال مرتبط
3. توصیف سیستم و مدل بازی
1.3. توضیحات سیستم
2.3. مدل مبارزه ای
3.3. تشخیص نرم افزارهای مخرب
4.3. فرمول بندی
5.3. مدل بازی
4. راه حل بازی
4.1. استراتژی ترکیبی نش
4.2. استراتژی ماکسیمین
3.4.استراتژی ترکیب شده Stackelberg
5.تجزیه و تحلیل بهینگی
6.مسیریابی هوشمند (i Routing)
7. شبیه سازی
1.7. راه اندازی شبکه
2.7.کنترل های امنیتی و نرم افزارهای مخرب
3.7. مهاجمان
4.7. آزمایشات
5.7. مقایسه
8.نتیجه گیری
قسمتی از مقاله انگلیسی و ترجمه آن:
1. Introduction
Demand for anytime-anywhere wireless broadband connectivity and increasingly stringent Quality of Service (QoS) requirements pose new research challenges. As mobile devices are capable of communicating in both cellular (e.g. 4G) and unlicensed (e.g. IEEE 802.11) spectrum, the Device-to-Device (D2D) networking paradigm has the potential to bring several immediate gains. Networking based on D2D communication [1–5] not only facilitates wireless and mobile peer-to-peer services, but also provides energy efficient communications, locally offloading computation, offloading connectivity, and high throughput. The most emerging feature of D2D is the establishment and use of multi-hop paths to enable communications among non-neighbouring devices. In multihop D2D communications, data are delivered from a source to a destination via intermediate (i.e. relaying) devices, independently of operators’ networks.
1. مقدمه
درخواست اتصال به پهنای باند بی سیم در هر زمان مکان و نیازهای کیفی سرویس (QoS) چالش های تحقیقی جدید را دربرخواهد داشت. همانطور که دستگاه های تلفن همراه قادر به برقراری ارتباط در هر دو سلول (به عنوان مثال 4G) و طیف بدون مجوز (به عنوان مثال IEEE 802.11) هستند، پارادایم شبکه ای دستگاه به دستگاه (D2D) پتانسیل دستیابی به چندین سود فوری را دارد. شبکه سازی مبتنی بر ارتباط D2D [1-5] نه تنها خدمات همتا به همتا های بی سیم و تلفن همراه را تسهیل می کند، بلکه ارتباطات کارآمد انرژی، را با تخلیه محاسبات، تخلیه اتصال، و توان بالا بصورت موضعی فراهم می کند. در ارتباطات D2D چند گامی،داده ها از یک منبع به یک مقصد توسط یک دستگاه واسطه ( رله (تقویت) ), مستقل از شبکه های اپراتور, تقسیم شده است.